Onze school in de kijker

Wat vinden we belangrijk?

brede basiszorg
cego-traject
EF-traject
gezonde levensstijl
katholieke dialoogschool
Nederlands
samen school
sociale vaardigheden
spel
sport
v5
v4
v3
v2
v1
v0

Enkele sfeerbeelden ...

Onze Uiltjes leren bij over hun gevoelens.
Onze Uiltjes leren bij over hun gevoelens.
Onze Vlinders leren bij over de dino's.
Onze Vlinders leren bij over de dino's.
Dagplanning bij onze Toekans zorgt voor rust en duidelijkheid.
Dagplanning bij onze Toekans zorgt voor rust en duidelijkheid.
Leren rekenen met ridders en prinsessen.
Leren rekenen met ridders en prinsessen.
Zelfstandig aan het werk of bij de juf? Ik kan kiezen.
Zelfstandig aan het werk of bij de juf? Ik kan kiezen.
Ik controleer mijn planning.
Ik controleer mijn planning.
Werken in gemixte groepen.
Werken in gemixte groepen.
Leren zelfgestuurd werken...
Leren zelfgestuurd werken...
Eenduidige referentiematen.
Eenduidige referentiematen.
Het bordschema helpt me.
Het bordschema helpt me.
Hoe kan ik mijn conflict zelf oplossen? (kleuterklas)
Hoe kan ik mijn conflict zelf oplossen? (kleuterklas)
Project voorleeshelden i.s.m. Brede School.
Project voorleeshelden i.s.m. Brede School.
Samen met de juf een spel spelen.
Samen met de juf een spel spelen.
Exploreren
Exploreren
Jules vertelt ons wat we vandaag gaan doen.
Jules vertelt ons wat we vandaag gaan doen.
Sport voor onze allerkleinsten.
Sport voor onze allerkleinsten.
De draak wakker maken ... shuuut!
De draak wakker maken ... shuuut!
Ik kies zelf met welke opdracht ik start.
Ik kies zelf met welke opdracht ik start.
Volledig ondergedompeld in het sprookjesthema.
Volledig ondergedompeld in het sprookjesthema.
Een mini-klasje in de klas ter differentiatie.
Een mini-klasje in de klas ter differentiatie.
In de helpbox vind ik hulpmiddelen.
In de helpbox vind ik hulpmiddelen.
Aandacht voor de groepsdynamiek.
Aandacht voor de groepsdynamiek.
Instructiemoment bij de Jungleklas.
Instructiemoment bij de Jungleklas.
Instructiemoment bij de Zoemertjes.
Instructiemoment bij de Zoemertjes.
Zelfstandig mijn nodige materiaal verzamelen.
Zelfstandig mijn nodige materiaal verzamelen.
Dagplanning bij de Zoemertjes zorgt voor rust en duidelijkheid.
Dagplanning bij de Zoemertjes zorgt voor rust en duidelijkheid.
Taalstimulatie... interactief muurbord.
Taalstimulatie... interactief muurbord.
Werkmoment bij de Zoemertjes.
Werkmoment bij de Zoemertjes.
Met het ?-kaartje duid ik aan dat ik hulp nodig heb.
Met het ?-kaartje duid ik aan dat ik hulp nodig heb.
Al mijn materiaal in een doos dan kan ik makkelijk verhuizen van klas.
Al mijn materiaal in een doos dan kan ik makkelijk verhuizen van klas.
Na de zelfcorrectie...
Na de zelfcorrectie...
Dagplanning bij de Kameleons zorgt voor rust en duidelijkheid.
Dagplanning bij de Kameleons zorgt voor rust en duidelijkheid.
Tijd voor hoekenwerk.
Tijd voor hoekenwerk.
Inzetten op lezen.
Inzetten op lezen.
Ik duid zelf aan met welke opdracht ik bezig ben.
Ik duid zelf aan met welke opdracht ik bezig ben.
Ook in de kleuterklassen vinden we interactieve woordmuren.
Ook in de kleuterklassen vinden we interactieve woordmuren.
Onze Visjes klimmen en klauteren tijdens de sportles.
Onze Visjes klimmen en klauteren tijdens de sportles.
Groepsspel tijdens de speeltijd.
Groepsspel tijdens de speeltijd.
Dagplanning bij de Vlinders.
Dagplanning bij de Vlinders.
Aandacht voor de executieve functies.
Aandacht voor de executieve functies.
Sociale vaardigheden tijdens de speeltijd.
Sociale vaardigheden tijdens de speeltijd.
Project i.s.m. Brede School voor de Kameleons.
Project i.s.m. Brede School voor de Kameleons.
Een rust-en afkoelhoekje.
Een rust-en afkoelhoekje.
Het digitaal planbord bij de Kameleons en de Jungleklas.
Het digitaal planbord bij de Kameleons en de Jungleklas.
Speeltijdplezier in de pannakooi.
Speeltijdplezier in de pannakooi.